Rendszerváltás jön a salakmotorban

Tóth Csaba András szerint menedzserszemléletű vezetésre van szükség a szakágban   Fotó: Kiss Annamarie

Tóth Csaba András szerint menedzserszemléletű vezetésre van szükség a szakágban   Fotó: Kiss Annamarie

Ahogy korábban említettem, ez nagy probléma. Nagyhalászban remek körülmények várják a salakszórókat, a többi oválon viszont van tennivaló. Nagy örömömre a főváros és környéke is bekapcsolódik a vérkeringésbe, hiszen immár Vasadon is van pálya. Meg kell vizsgálni, mi a helyzet a nem üzemelő – például a miskolci, szegedi – oválokkal. Az új szakági tanács egyik első lépése az lesz, hogy elvégez egy olyan vizsgálatot, amely megállapítja, hogy melyik pálya rendezhet nemzetközi és melyik hazai viadalt. Természetesen az előbbire szigorúbb előírások lesznek, de amelyik ovál például első körben a magyar futamokra kapott engedélyt, de időközben végrehajtja a szükséges módosításokat, megkapja a nemzetközi engedélyt. 

Salakmotor. Három évesen édesapja vitte ki a Gázvezeték utcai pályára, ahol attól kezdve állandó vendégnek számított. Tízesztendősen már egyedül járt az edzésekre, versenyekre: felszállt a buszra a Tócóskertben majd némi gyaloglás után a stadion lelátóiról figyelte kedvenceit. Ahogy fogalmaz, abban


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés