Mindkét oldalnak előnyös

Egy kártya, amely mindenkinek előnyös: a Napló olvasóinak és a Napló hirdetőinek egyaránt.

HK05 DEBRECEN. Lehet-e fontosabb egy vállalkozásnak, minthogy minél több és több elégedett ügyfele, vásárlója legyen? Lehet-e fontosabb egy családnak, hogy a házi kasszából minél több dologra fussa? A Hajdú-bihari Napló megtalálta mindkét kérdésre a megfelelő választ: a hűségkártyát. Lapunk hűségprogramja egy csoportos ügyféljutalmazási rendszer, amelyben leghűsé­ge­sebb előfizetőink a ­Napló part­ner kereskedőknél és szol­gál­tatóknál a hűségkártya felmutatásával kedvezmé­nyek­hez jutnak. Ennek eredményeként a korábbiaknál még tervezhetőbbé válhat a családi bevásárlás, a különféle szolgáltatások igénybevétele, amellyel összességében havonta több ezer forintot, a Hajdú-bihari Napló előfizetési díjának akár többszörösét is megtakaríthatják. Partnereink számára elsőrangú információ, hogy a hűségkártya-tulajdonosokkal egy meglévő, jól meghatározható, mintegy százötvenezer fős vásárlói kört kapnak. A program kedvezményes hirdetési lehetőséget is kínál a Hajdú-bihari Naplóban, illetve a Hűségmagazinban. Várjuk mindazon cégek, vállalkozások vezetőinek vagy képviselőinek a megkeresését, akik szeretnének csatlakozni. Kártyabirtokosok azok lehetnek, akik legalább egy éve, és jelenleg is előfizetőink, vagy vállalják, hogy új előfizetőként legalább egy évet előre aláírnak. A kártyákat automatikusan, terjesztői hálózatunk segítségével juttatjuk el az előfizetőinkhez.

Olvasóink a kártya egyszerű felmutatásával megkapják a kedvezményt a programhoz csatlakozott partnereinktől. A hűségkártyával az olvasók folyamatosan kiváló üzletet köthetnek, ráadásul nem egy-egy cégnél, hanem a programban szereplő összes cégnél egyidejűleg kapnak kedvezményt. HBN ​

Cikk 1 / 1

Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés