Beköltözött a divat a Párizsi udvarba

A vezető német divatmárkák 
A vezető német divatmárkák 

A vezető német divatmárkák darabjait a 36-ostól az 54-es méretig megtalálják a divatot kedvelő hölgyek és urak.

Debrecen. Mindegyikre jellemző az osztályon felüli minőség és egyszerűen szólva az, hogy nagyon szépek.

A Párizsi udvar homlokzatára alig két hete került ki az üzletünk neve – mondta el a tulajdonos.

Azelőtt kevesen látogattak bennünket, mert nem tudatosult még, milyen csúcskategóriás márkák termékeit találhatják meg, este nyolc óráig a plázával szemben, a kávézó közvetlen szomszédságában.

Folyamatosan érkezik üzletünkbe az áru, s szakképzett kollégák segítik a választást. Márciusban nyitottunk, s a kevés reklámozás ellenére már kialakult a törzsvásárlói körünk, akikkel személyesen tartjuk a kapcsolatot.

Hatvanöt négyzetméteres üzletünkben az évszakoknak megfelelő változatos árukészlettel várjuk vásárlóinkat – hívta fel a figyelmet a tulajdonos.

Elkápráztatnak

A Madonna divatáru üzletben kapható márkákról szólva: a Gelco,amely a legszélesebb választék kínalattal és felsőkategóriás minőséggel bír. Kinálatával az évszakokhoz mindig flexibilisen igazodik.

A Hajo márka Németország vezető pólógyártó cége, a márka 2012-ben az év pólója lett. Minden darab kellemes viselet, lélegző anyag, szárítógépbe is helyezhetők, vasalást nem igényelnek.

A Livello di vita, a Via Appia két olyan márka, mely ötvözi az eleganciát és a stílust. Célcsoportjuk a ruhatárukra igényes dolgozó nők, akik szeretnek változatosan és stílusosan öltözni. Nagy erősség a plus size.

Livello, Via Appia, Olsen

A divatosan öltöző nagyobb méretű hölgyek körében kifejezetten kedveltek a Livello és a Via Appia termékek. A modellek jól illeszkednek egymáshoz és ezáltal sok variációt nyújtanak a viseléshez.

Az Olsen márka története kötött pulóverekkel kezdődött, de ma a kötött áruk mellett széles skáláját vonultatja fel a divatos, és trendi ruhadaraboknak.

A siker bizonyítéka, hogy a hamburgi márkát már több mint 40 országban forgalmazzák sikeresen. Évről évre képesek újra elkápráztatni vásárlóikat.

A hűségkártya a Madonna divatüzletben tíz százalék kedvezményt jelent! HBN

Cikk 1 / 1

Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés