Veszélyes gáz volt a levegőben

Leadta a jelzést Fotó: Molnár Péter

Leadta a jelzést Fotó: Molnár Péter

Debrecen. Szén-monoxid-érzékelő adott le jelzéseket csütörtökön délután egy lakásban, Debrecenben. A megyeszékhely hivatásos tűzoltói vonultak a helyszínre, s méréseket végeztek. Az eszközök kimutatták a veszélyes gáz jelenlétét a levegőben, ezért a tűzoltók átszellőztették az ingatlant. A gázszolgá


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés