Veszélyes gáz volt a levegőben

A Makkos Ferenc utcán történt az eset  Fotó: Matey István

A Makkos Ferenc utcán történt az eset  Fotó: Matey István

Hajdúszoboszló. Szén-monoxid-mérgezés gyanújával szállítottak kórházba a mentők egy embert szombaton Hajdúszoboszlón. A helyszínen a hajdúszoboszlói hivatásos tűzoltók szén-monoxid-gáz jelenlétét mutatták ki. A gázszolgáltató szakemberei a házban üzemelő gázkazánt kizárták a szolgáltatásból.  HBN


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés