Csillagszóró okozott tüzet

Baj forrásává vált   Illusztráció: Archív

Baj forrásává vált   Illusztráció: Archív

Debrecen. Csillagszóró miatt gyulladt meg egy karácsonyfa egy társasház egyik harmadik emeleti lakásában hétfőn, a Sumen utcán. A tűz átterjedt a szoba berendezési tárgyaira is, ám azokat a tűzoltók érkezése előtt az ott lakók eloltották. Az egység átvizsgálta és átszellőztette az épületet, a füst m


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés