El kellett hagyniuk egy időre a házat

Kimutatták a mérgező gázt   Fotó: Archív

Kimutatták a mérgező gázt   Fotó: Archív

Debrecen. Jelzett a szén-monoxid-érzékelő szombaton a Herczeg utcában. A tűzoltók a helyszínen méréseket végeztek. A gázszolgáltató szakemberei a hibás gázkészüléket kizárták a szolgáltatásból. Az ingatlanban élők átmenetileg rokonokhoz költöztek. A mentők két embert kivizsgálásra kórházba vittek –


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés