Szén-monoxid szivárgott

Kimutatták a tűzoltók    Illusztráció: Archív

Kimutatták a tűzoltók    Illusztráció: Archív

Hajdúszoboszló. Rosszul lett egy lakó egy családi ház fürdőszobájában szerda későn este a Gárdonyi Géza utcában. A hajdúszoboszlói hivatásos tűzoltók az ingatlanban méréseket végeztek, és szén-monoxid jelenlétét mutatták ki. Egy embert a mentők kórházba szállítottak – közölte a katasztrófavédelmi ig


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés