Csúszásveszély az olaj miatt Balmazújvároson

Hajdú-Bihar. Eddig ismeretlen okból meggyulladt egy családi ház padlásfeljárója Furtán, a Bocskai utcában kedd reggel. Az ott lakó a tüzet a tűzoltók érkezése előtt eloltotta. A berettyóújfalui hivatásos tűzoltó egység az épület födémszerkezetét átvizsgálta, és a még parázsló, izzó részek miatt az o


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés