Szén-monoxid okozott mérgezést Józsán

Katasztrófavédelem: áramkimaradással járt egy trafóházi tűzeset.

Debrecen. Egy lakót szén-monoxid-mérgezéssel, egy másikat pedig annak gyanújával szállítottak kórházba a mentők szombaton hajnalban a józsai Rózsástelep utca egyik családi házából – derül ki a megyei katasztrófavédelem honlapján közzétett híradásból.

A debreceni hivatásos tűzoltók műszereikkel kimuta

Cikk 1 / 1

Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés