A siker kulcsa a fogyasztó

Szabó Imre (jobbról) a Bold Agro vezetője nyerte el a Szakály Sándor Innovációs díjat Fotó: Molnár Péter
Szabó Imre (jobbról) a Bold Agro vezetője nyerte el a Szakály Sándor Innovációs díjat Fotó: Molnár Péter

A sikeres termék-innovációk 80 százalékánál a fogyasztótól származik az alapötlet.

Debrecen. Miközben a hazai élelmiszer-kiskereskedelemben évente átlagosan 32 ezer 500 új termék jelenik meg, addig egy év után az új készítmények alig negyede tud piacon maradni. Ha ehhez hozzátesszük, hogy ezek fele veszteséges, akkor jelentős kihívásokról beszélhetünk. Hogyan lehet ezen változtatn

Cikk 1 / 1

Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés