Elégett ruhanemű és bútor, jól jön a segítség

A Napló szerkesztőségébe várjuk az adományokat.

Hajdúsámson. Négy lakást is el kellett hagyniuk egy hajdúsámsoni társasházban a tulajdonosoknak kedden, mert az egyik emeleten a gyerekek gyufával játszva tüzet okoztak. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de néhány családnak mindene, vagy majdnem mindene odaveszett. Szerkesztőségünk a polgárm


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés