Konyha égett a Derék utcán

A Derék utca 75 szám alatti egyik lakás konyhájában csaptak fel a lángok Fotó: Matey István
A Derék utca 75 szám alatti egyik lakás konyhájában csaptak fel a lángok Fotó: Matey István

Egy Derék utcai lakás konyhája kapott lángra szerda délután. A tűzet a debreceni hivatásos tűzoltók oltották el két vízsugárral, amely nem terjedt át a lakás más részeire. A tulajdonos könnyű sérüléseket szenvedett. Fotó: Matey István

Cikk 1 / 1

Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés